Plaça Constitució, 1 07701 Maó · 971 36 98 00 · alcaldia@ajmao.org
       
 
 
 
Ajuntament Administració municipal Turisme Seu electrònica Cambiar idioma al aleman

Gestions i serveis

Certificat urbanístic






Objecte del Tràmit: Sol·licitud de certificats urbanístics referents a edificis o parcel·les, sobre llicències d'activitats, obres o expedients de disciplina.
Àmbit de responsabilitat:
Qui ho pot demanar: Qualsevol persona o entitat interessada a obtenir un certificat urbanístic d'un edifici o parcel·la

Requisits a complir:
Documentació a presentar: Instància sol·licitant el certificat urbanístic, identificant clarament l'edifici o la parcel·la sobre la qual es desitja obtenir informació
On es pot realitzar el tràmit: Presencial:
Per telèfon (només informació):
Per correu:
Per FAX (només informació):
Correu electrònic:
Altres:
Plana web:
Què ha de demanar el ciutadà: Tràmit d'un certificat urbanístic:
1. Presentació de la documentació al Registre General
2. Trasllat al departament d'Urbanisme i obertura de l’expedient
3. Informe tècnic, redacció i firma del certificat
4. Trasllat de l’expedient a l’OAC, que avisa al sol·licitant
5. Pagament de la taxa i notificació del certificat a la persona interessada
6. Devolució de l’expedient al departament d'Urbanisme per al seu arxiu



Terminis de ciutadà:
Terminis de l'administració:
Tarifes aplicables: Taxa de 20 €
Resposta al ciutadà:
Marc Legal:
Sentit del Silenci Administratiu:
Observacions:
 


Documents Relacionats: